Laatste update |
Gepost
door : Webmaster
Op: 30/07/2007 00:09 |
Beste Twekkelerweggers, Waarschijnlijk zal dit de laatste update zijn die ik voor onze buurtsite ga doen. Omdat ik het gevoel heb, dat er weinig animo bestaat voor het in stand houden van de website door jullie als bewoners zelf. En het nu vooral aan mij overgelaten word. Ik heb meerdere malen oproepen geplaatst om mij foto's te sturen van gebeurtenissen waar ik zelf niet bij kon zijn. Enkele voorbeelden zijn de oudejaarsborrel en toen Rob 50 werd. Tot mijn spijt zag ik dat de laatste update dateerde van 30 december 2006, blijkbaar heeft er niemand iets te vertellen of een leuke foto om met de buurt te delen of iets anders voor de buurtsite. Vreemd want er zijn toch meer dan 30 hits per maand. Dus er word wel gekeken! |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Gepost door:
Rob Op: 08/09/2007 22:36 |
|
Geachte Webmaster, Beste Rob, Persoonlijk zou ik het bijzonder jammer vinden dat je ermee stopt. Ik kan het mij echter wel voorstellen. Je hoopt op enige interactie op zo'n site waar je veel tijd in gestopt hebt, maar het komt er niet van. Misschien wil iemand het overnemen. In het uiterste geval wil ik dat doen. Ik ben echter een digibeet, maar wel een die interesse heeft in de achtergronden. Misschien met een beetje bijscholing en hulp van andere buren komen we eruit. Groet, Rob |
Gepost door:
Yolanda Op: 07/01/2008 14:00 |
|
Ha Rob, Nou het is een cliché, maar er moet blijkbaar inderdaad eerst wat ergs gebeuren... Omdat ik n.a.v. je mail op zoek was naar post over robert op het forum, heb ik eens de tijd genomen om alles te lezen van de afgelopen jaren. Het is inderdaad triest hoe weinig de straat (mezelf uiteraard inbegrepen)reageert op je vele oproepen. Kan me voorstellen dat je er de balen in krijgt, maar zou het toch wel jammer vinden als de site verloren gaat. Bij deze wil ik je toch graag aanmoedigen om verder te gaan Ik zal dit jaar in ieder geval mijn best doen ook eens wat hersenspinsels te delen met de straat, wie weet volgen er dan wel meer. Groetjes Yolanda |
Gepost door:
Webmaster Op: 13/01/2008 12:16 |
|
Hoi Yolanda, Inderdaad en ik heb toegezegd verder te gaan met het beheer van deze site. En ook ik zal, net zoals Marian nu doet, een s per maand een email rond laten gaan om de Twekkelerweggers er aan te herinneren iets te sturen. De tijd zal het ons leren Groetjs, RoB |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |